I. Живот по време на локдаун

През 2021г. за първи път ще има толкова рязко и масово напълняване на населението. Това се дължи на няколко фактора свързани най-вече с локдауна:
1. Липса на достатъчно двигателна активност и упражнения.
2. Повишен енергиен прием.
3. Увеличени нива на стрес и кортизол.

 

II. Проблеми свързани с излишните килограми и тегло.

Напълняването и качването на излишни килограми води до няколко основни проблема:
1. Повишава нивата на холестерол и триглицериди в кръвта, което увеличава риска от сърдечно-съдови заболявания.
2. Разваля фигурата и външния вид, което се отразява негативно върху емоционалното ни състояние.
3. Увеличава нивата на кръвна захар и риска от диабет.
4. Влошава се качеството на живот – изморяме се по-бързо, тежко ни е и се задъхваме, трудно заспиваме и се изпотяваме.

 

III. Влизане във форма след празниците и падането на локдауна

За да се подобри визията и здравето на тялото ни след множеството празници  трябва няколко неща от начина ни на живот коренно да придобият друг характер. Основните промени се изразяват в:
– Повече движение и тренировки
– Спазване на правилен хранителен режим
– Прием на хранителни добавки
– Намаляване на стреса

 

1. Повече движение и тренировки. Завръщането в залата трябва да бъде постепенно с бавно увеличаване на интензитета като се започне от 50%. Тренировките в домашни условия могат да бъдат със собствено тегло, с партньор, с ластици и тежести, и кардио тренировка. Препоръчително е да се правят упражнения с повече повторения (15-20) и с по-къси почивки. За по-бързи и по-добри резултати е най-добре да се добавят и кардио тренировки. Освен тренировките в залата и в домашни условия е важно да се увеличи и физическата активност през целия ден. Това става най-лесно с разходки на открито.
2. Спазване на правилен хранителен режим. Това включва балансирана хранителна програма, която да води до лек калориен дефицит, така че да успеем да изгорим и свалим излишните килограми. Намаляване на вредните храни и увеличаване на приема на вода водят до по-бързи резултати.
3. Прием на хранителни добавки. Хранителните добавки, които помагат на тялото да ускори процеса на изгаряне на мазнини се делят на няколко категории:
– термогенни фет бърнери.
– липотропни фет бърнери.
– локални изгарящи мазнини кремове.
– карб блокери и глюкозни контролери.
 

IV. Хранителни добавки

1. Термогенни фет бърнери. Действат като засилват обмяната на веществата чрез повишаване на температурата на тялото, за да може да изгаря повече калории и мазнини. Този тип добавки имат свойствата да увеличават енергията и метаболизма до няколко часа след приема им. Такъв тип продукт за мъже е LIPO RUSH+ , a за жените специалната формула EASY SHAPE+.
2. Липотропни фет бърнери. Най-често съдържат Л-карнитин или негови производни. Действието им се изразява в освобождаване на мазнините от мастните депа и изпращането им в митохондриите, където те да бъдат изгорени. ВАЖНО е да знае, че липотропните съставки работят само когато тренираме! От продуктите с Л-Карнитин CORE ALC+ е чудесна комбинация от Ацетил Л-Карнитин с добавени хром, канела и алфа липоева киселина за контрол на кръвната захар. За хората с непоносимост към Л-Карнитин е добре да се обърнат към добавки като CLA+ , които отново действат липотропно.

3. Локални изгарящи кремове. Това са фет бърнери, които се нанасят локално под формата на гел/крем за таргетирано горене на проблемни зони. Мъжете могат да използват CUT 4 HIM+ CREAM, а жените CUT 4 HER+ CREAM.

4. Карб блокери и глюкозни контролери. Карб блокерите индиректно подпомагат свалянето на килограми. Те имат за цел да блокират част от приетите въглехидрати, така че да не се натрупат под формата на мазнини. Глюкозните контролери регулират нивата на кръвната захар, така че да няма големи пикове на инсулина. Това води до по-добро усвояване и изгаряне на калориите в храната и до минимизиране шанса за натрупване на нови мастни клетки. Жените, които имат проблем с контрола на глада могат да се възползват от комбинирата  формула GLUCOSE CONTROL 4 HER+. Мъжете, които искат да качат чиста мускулна маса или да загубят по-бързо килограми е добре да се насочат към GLUCOSE CONTROL 4 HIM+.

 

V. Намаляване на стреса

Едни от най-често използваните инструменти за контрол на стреса са йогата, медитацията и секса. Други полезни средства са приемът на чайове – зелен чай, лайка и жълт кантарион, употребата на хранителни добавки адаптогени – ашваганда, жен-шен и мака.